søndag 30. mars 2014

Live the life you`ve imagined.

Hei ;)

Mitt bidrag til Scrapomaniabloggen 23.03.14

Her er mars tagèn min inspirert av mars Tagèn til Tim Holtz.
Startet med å bruke Distress paint - Antique linnen igjennom TH Leyered stencil - schoolhouse.
Når det var tørket påførte jeg div.  Distress ink, -Peacock feathers , Picked raspberry , Shaded lilac , 
Mustard seed og Spiced marmalade.
Deretter tok jeg tak i den kule Distress marker spritzeren som jeg endelig har fått kloa i ;)
Jeg brukte fargene Stormy sky og Picket fence igjennom to forskjellige stensiler,
Dot fade og Stars.
Jeg markerte noen stjernene med Inkssentials white opaque pen.
På "flappen" brukte jeg samme fargene Distress ink igjennom
stensilen  Honeycomb.
Etter det tok jeg Frayed burlap igjennom stensilen Dot fade.
Den brukte jeg også rundt alle kanter.
Jeg stemplet med Archival ink -jet black.
To stempler fra den herlige stempelplaten,Way with words fra Timmer`n.
"Flappen" er festet med idea-ology hinge clips.
Nederst på tagèn festet jeg en Metal word band med min
Tiny attacher.
Surret noe TH-I-O jute string rundt og festet en type charm
i den med bokstaven M i, for mnd Mars.

Her er noen av tingene jeg brukte når jeg
laget denne tagèn ;)
Alt får du selfølgelig tak i på Scrapomania.
Håper jeg har inspirert deg til å lage din egen tag
inspirert av Tim Holtz.

Klem
fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar