onsdag 3. april 2013

Mitt bidrag til Scrapomaniabloggen 22.03.13



Hei.
Fra min Art Journal i dag.
Her har jeg brukt flere forskjellige farger Dylusions ink spray..
Bubblegum pink, Crushed grape, London blue, Vibrant turquoise, 
Cut grass, Lemon zest, Pure sunshine og White linen. 
På topp sprayet jeg med 

Nede i hjørne står Tim Holtz - Umbrella man - som for anledningen
holder et skilt der det står, Be Yourself.
Han er en Bigz Die, men jeg har brukt den delen som var igjen når
jeg hadde tatt ut mannen, å brukte den da som stensil.



Stemplene jeg har brukt er : 
Det er en ny stempelplate fra Ranger som nettopp er kommet inn i butikken.
Jeg har også brukt et herlig stempel fra stempelplaten Classic favorites fra
Tim Holtz - Stampers Anonymous
Til stemplene har jeg brukt Archival Ink - Jet Black - fra Ranger


Jeg har prøvd ut de herlige nye stensilene til Dylusions.
Den ene er 3 forskjellige størrelser av tøffe Bert.
Den andre er 3 forskjellige størrelser av  stilige Flossy.
De er skikkelige kule. Man har både plussen og minusen av figurene,
som du ser på bildet.
Oppe i hjørnet har jeg brukt stensilen Mini Time fra TCW
Alt jeg har brukt er selvfølgelig  fra Scrapomania.no
Ønsker alle en god helg og en kreativ Påske.

Hugs and Kisses
from
Cathrin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar