søndag 10. mars 2013

Høsttreff.

Helga den 26-28 oktober braket det løs..
Da skulle det være scrappetreff på spjelkavik barneskole. Mitt aller første treff ;)
Hadde kun sett bilder av det tidligere og det så kjempe kjekt ut..
Det kan jeg nå skrive under på at det var også.
Masse herlige og kjekke damer.
Det var veldig sosialt, utrolig inspirerende og supergøy å bli med på diverse oppgaver vi kunne
"konkurrere" i om man ville.
Manglet man noe eller bare MÅTTE ha noe nytt så hadde KaBoks og scrapomania.no butikk der..



Denne LO'en laget jeg ut ifra en av skissene som var med i oppgavene.
Bildet er av min kjære mann og hans bror
Stort sett alt jeg har brukt her kan kjøpes hos scrapomania.no



Kortet laget jeg til en av oppgavene.
Det er bare så herlig dette baby stempelet fra Crafter's Companion som man kan få kjøpt hos scrapomania.no



Denne LO'en ble av minstemann og hans farmor. Det er egentlig et gammelt bilde,guttungen har blitt heile 9år no.. Phuu kor tida går.
Jeg synes bildet er veldig fint ;)
Her har jeg brukt :
Vintage floraen punshen fra Martha Stewart.
Floraen ovale fra Spellbinders.
Swirl'en er fra Joy å er bare så skjønne.
Bokstavene er fra die namics.
Alt dette er å finne hos scrapomania.no




Denne LO'en ble jeg faktisk veldig fornøyd med.
Oppgaven gikk ut på at vi måtte ha med i LO'en :
Bilde av deg selv, bruke stensiler, bruke stempel, den skulle si noe om personligheten til den som laget den og hver enkelt skulle trekke en spes.ting fra en liten eske.
Den tingen måtte være med i LO'en på en eller annen måte..
Jeg trakk en mørk rosa fargeprøve fra flagger..
Alt jeg har brukt her kjøpes hos scrapomania.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar